25 Ağustos 2011

annem seni seviyorum ama uykum var ;) ;(

21 yorum:

  1. evet bunu izlemiştim.. çok şeker ya.. yerim yerim.. :))

    YanıtlaSil
  2. seni yerim bennn çok tatlııı
    ..aw&as...

    YanıtlaSil
  3. ısırırım ben bunuuu :D eşşek çok tatlısın sen :D :D

    YanıtlaSil
  4. Ayy yerim ben bunu yerim yerim :)

    YanıtlaSil
  5. tam ısırmalık sıpa^^

    YanıtlaSil
  6. çooooooooooook güzel yaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı yaa maşallah..Yanaklarda tombul tombul ısırasım geldi:))

    YanıtlaSil
  8. Uykudan ziyade sarhoş gibi yavrucak.. :)

    Nasıl bi sevme şeklimiz var.. "Yerim, ısırırım" filan :)

    YanıtlaSil
  9. 오모~! 너무 귀옆다!! ^3^

    YanıtlaSil
  10. Aman Allah'im ne tatli seysin sen oyle yaaaaaa.... :)

    YanıtlaSil
  11. benim kesinlikle bi uzakdoğuluyla evlenip çekik bi çocuk doğurmam lazım :D

    YanıtlaSil
  12. garibim bi uyutmadılarmı seni....)))

    YanıtlaSil
  13. Careerjet.com.tr - Türkiye için iş arama motorudur. On binden fazla web sitesinde iş ilanlarını arayabilirsiniz.
    kariyer, iş, işler, işe alım, işe yerleştirme, iş arama motorları, iş fırsatı, iş fırsatları, açık pozisyonlar, mevcut pozisyonlar, iş imkanları, iş arama
    Türkiye'deki bütün iş ilanları Careerjet

    http://www.careerjet.com.tr/

    YanıtlaSil
  14. ahh yerin park! yerim seni bak!

    YanıtlaSil
  15. oyyy bu nedir ama bal :D

    YanıtlaSil
  16. Allahım çok tatlı bişey yaaa :)Allah analı babalı büyütsün inşallah :)

    YanıtlaSil
  17. Gel ye diyor!




    Gizem.

    YanıtlaSil