19 Eylül 2012


Saygıla.

7 yorum:

  1. Merhaba;daha önce sitenizde kimhesim@hotmail.com isimli kişinin adresini korece öğrenmek isteyenler için yayınlamışsınız.Kendisi ile irtibata geçtiğimde koreye dönüş yapıcağını iletti.Konu hakkında bana önerebilecek farklı biri var mı?Desteğinizi arz ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. PSY e sonuna kadar destek veriyoruz :) süper bir şarkı dansıda farklı :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, PSY mükemmeldi zaten youtube da tıklanma rekorundan fark ediliyor :)

    YanıtlaSil
  4. çok eğlenceli komik bir klip... :)))

    YanıtlaSil
  5. çok eğlenceli komik bir klip... :)))

    YanıtlaSil
  6. yaaa ben koreyi çok seviyom(ama güney :D) yaa ben bu klibi görünce babama korece öğrenmek istediğimi söyledim ve bana bakarız dedi.
    sonra almaınca tekrarladım yılbaşında dedi ve yılbaşı geçti sbs bitince alcam söz dedi GÖRÜCEZ!!!! HADİ HAYIRLISI ;(

    YanıtlaSil