21 Mayıs 2011

Dolu bey

Turkçem sıfırıyken bşr olay daha.

Çişim geldi ve tuvalete gittim ama kapı kapalı. Hem de Çok kapalı.

Kapıyı çaldım içinden "Dolu" diyor bende odama döndüm

10Dk sonra yine gittim ama kapı yine kapalı.

Bir daha çaldım ama yine "dolu" diyor ve maalesef odama geri dönüş.

10Dk sonra ayaklarım yere sürerek bir daha denemeye gittim ama yalan gibi bir cevap

"DOLU"

Aman tanırım ben bugün günah mı yağtım, beni cezalandıryorsun galiba.

Yüzüm kıp kırmız ve gökyüzü sap sarı. Tutamıcam.

20 yaşındaki yabancı erkek öğrenci pantolonuna işletmek istemiyor tabi ki.

Arkadaşlar soruyo ; "sen niye hala tuvalete gidemedin"

Ben de bu soruyu çok beklemiştim, biri gitsin bana yardım etsin diye ağlayarak cevap verdim

"Dolu kim ya"

"Ne?"

"Bu Dolu, yarım saattir tuvaleti kullanıyor!"

1 saniye , 2 Saniye ve 3 saniye sonra

"WAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Neyse o gün Dolu Bey ile küşmüştüm!

10 yorum:

  1. hahahaha:D tam bir komedisin ya... xP
    Dolu! yarım saatir tuvaleti mi kullanıyomuş. yazık çok sıkışmış..:D

    YanıtlaSil
  2. :D :D Yok artık yaa!! Arkadaşın bağırsakları bozulmuş galiba! :P :D Gerçekten tam bir komedi. :D

    YanıtlaSil
  3. hhahaha dolu beyyy :D Komedisin diyecek laf yok :D

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok komik o kadar çok güldüm ki artık gözümden yaş gelmeye başladı XD

    YanıtlaSil
  5. Allah canini almasin e mi :D

    YanıtlaSil
  6. aman yarabbim ya:D ''dolu bey'' bunu hiç tahmin edemedim!:D:D Çok güzel anılara sahipsin..

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten... Söyleyecek kelime bulamıyorum xD Sadece böyle anılara sahip olmak güzel bir şey olsa gerek diye düşünüyorum şu anda

    YanıtlaSil
  8. Ben anlamadım TT_TT

    YanıtlaSil
  9. DOLU bey çık artık aaaaaaa:S


    GARDAŞIM süpersin yaa ay koptum valla DOLU bey hahhahhahaha:D

    YanıtlaSil