07 Mayıs 2011

İnecek var

Kaldığım yurttan heryer yakın hiç otobüs, dolmuşa felan kullanmamıştım. Nereye gitsem yürüyerek giderdim. Birgün bir koreli arkadaşım beni evine davet etti. Mangal yapcakmış.
Ama bayağı uzak bu yüzden hayatımda ilk kez dolmuşa binmek zorunda kaldım. Kızılaydan Dikmene gitcekmişim. Hiç dolmuşa binip inmediğim için, birde kullandığım kelimeler hergün aynı olduğu için dolmuşta hangi kellimeler kullanacağını bilmiyorum. Arkadaş diyorki dolmuşa binip yakılaşık 15dk sonra UMAR diye küçük bir market çıkınca bağırcakmışım.
"Umar'da inecek var"
İnincede orada beni alcakmış.

Bindim dolmuşa hiç camlar mamlar bakmadan saatime konsatre oldum ve 15dk geçti kafamı kaldırıp dikkat ettim bu UMARı görmeyip geçersem annem babam arkadaşlarımla güle güle alasmardık. Sanki dünyanın sonu geliyormuş. Neyse gözlerim UMARı gördü kalbim de  atışında. İçimden kaç kere hazırladım tekrarladım 'Umar'da inecek var' 'Umar'da inecek var' 'Umar'da inecek var' 'Umar'da inecek var'  'Umar'da inecek var' 'Umar'da inecek var'
Evet! zaman geldi ve yüksek ses ile bağırdım (küçük ses → şöför duyamıyacak → yola devam → byebye annem babam arkadaşlarım memreketim istikbalım)
"Kaptan Umar'da inek var"

Yüzüm kıp kırmız oldu ve dünya sona ermiş gibi.
Ah.......
İnek var.. İnek var..
Türkiye'nin başkentinin merkezi mahallelerinde bir marketinde inek varmış
ne kadar yaratıcı bir adamım.

O gün tavuk pirzolayı alıp eşek gibi yedim.
ve yanımda da bira bira bira.
sarhoş oldum ve gece gece bağırdım
"Kaptan Umar'da İNEceK var"

14 yorum:

  1. Gerçekten İlgi Çekici sEni anlıyorum Dostum :)

    YanıtlaSil
  2. kkkkkkk:D:D:D çok komik yaa...haha. valla fıkra gibi yaşadıların. ama gerçekten hak veriyorum bilmediğin bir yere ilk kez gidince, insan korkuyo, kalp atışı yükseliyo dediğin gibi.
    eğer kızılaydan Gölbaşına gelirsen.. ''Makromarkette İNEceK var'' dersin:P:

    YanıtlaSil
  3. Devaaamm Sang :) harikaa :P

    YanıtlaSil
  4. hahaha :D Çok komik ya fıkra gibi resmen tabi sakın alınma herkesin başına gelebilecek birşey bunlar sonuçta ilk defa dolmuşa binmişsin bilmediğin bir yer korkudan dilin sürçmüş :D

    YanıtlaSil
  5. Süper. :) Bne Kore'de böyle bişey yaşasam korkudan ölürdüm heralde. :D

    YanıtlaSil
  6. hahaha gerçekten fıkra gibi :D ne kadar rezil olsanda bazen eğlenceli olmuyormu ^^ benimde minibüs rezilliklerim çok çok fazladır ama eğlenceliler gülücek nedenler :D

    YanıtlaSil
  7. harika anlatmışsın :D bende olsam tedirgin olurdum yabancı bilmediğin bir yer:)

    YanıtlaSil
  8. okuyunca çok komik ama senin için kötü bi durum tabi sen gene tek başına iyi idare etmişsin bence :)

    YanıtlaSil
  9. Çok komik ya sayende hikayeni arkadaşlarıma anlatıp anlatıp gülüyorum.:D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten Yaratıcılığın Müthiş ! :):) ama o kadar sıkma kendini. İnan bende kendi memleketim bile olsa, yeni bir yere gideceğim de aynı hatalara düşüyorum. Hislerini anlıyorum.. Hepimiz ayrı ayrı dilleri de konuşsak şu dünyada, olaylara karşı korku, sevinç, üzüntü gibi duygularımız hep aynı :)

    YanıtlaSil
  11. Dostum tek kelimeyle süpersin ya (:

    YanıtlaSil
  12. ahaha çok iyi ya :)

    YanıtlaSil